دوربین مدار بسته بولت Bullet: معرفی و خرید دوربین بالت

دوربین مدار بسته بولت یکی از پرطرفدارترین دوربین‌های مدار بسته می‌باشد که به لحاظ ظاهری، به استوانه شباهت دارد. این دوربین برای فضاهای باز مانند حیاط و باغ و همچنین فضاهای داخلی گزینه مناسبی است. دوربین مدار بسته بولت به لحاظ تکنولوژی در انواع آنالوگ و تحت شبکه در بازار موجود می‌باشد. از مزایای این دوربین، می‌توان به کیفیت بالای تصاویر، زاویه دید گسترده و قابلیت دید در شب اشاره کرد.

دوربین مدار بسته بولت چیست؟


دوربین مدار بسته بولت چیست؟

 دوربین مدار بسته بولت یکی از انواع دوربین‌های مدار بسته موجود در بازار می‌باشد که علاوه بر طراحی مناسب، در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی داشته و بنابراین برای فضاهای بیرونی قابل استفاده است. بدنه این دوربین نیز از جنس فلز بوده و مقاومت بالایی در شرایط مختلف دارد. این دوربین دارای پایه می‌باشد و بر روی دیوار و سقف قابل نصب است.

انواع دوربین مدار بسته بولت


دوربین‌های بولت با تکنولوژی‌های IP و HD در بازار موجود می‌باشند. در ادامه مطلب به معرفی انواع دوربین‌های مدار بسته بولت می‌پردازیم.

دوربین مدار بسته بولت تحت شبکه یا IP  

برای نصب دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه لازم است از کابل cat و دستگاه DVR استفاده کنید. ازمزایای دوربین مدار بسته بولت IP می‌توان به کیفیت بالای تصاویر، امکان دریافت تصاویر از راه دور و … اشاره کرد. به طور مثال شما می‌توانید با استفاده از این دوربین‌ها، از راه دور و با استفاده از اینترنت مکان مورد نظر را کنترل کنید. تصاویر ثبت‌شده در شبکه اینترنت منتقل شده و برای شما ارسال خواهند شد.

در نظر داشته باشید با توجه به کیفیت ارائه شده، دوربین‌های مداربسته تحت شبکه در مقایسه با دوربین‌های HD گران‌تر می‌باشند.

دوربین مدار بسته بولت آنالوگ یا HD  

برای نصب دوربین‌های HD(آنالوگ) باید از کابل کواکسیال و دستگاه ضبط NVR استفاده کنید. در صورتیکه به تعداد زیادی دوربین در فضایتان نیاز دارید و از طرفی هزینه هم برایتان مهم است، می‌توانید برای خرید دوربین‌های مدار بسته HD اقدام نمایید.

برندهای داهوا و هایک‌ویژن دوربین‌های مدار بسته بولت را تولید و در بازار عرضه می‌کنند. درصورتیکه قصد دارید برای نصب دوربین‌های مدار بسته بولت اقدام کنید، می‌توانید از خدمات گروه فنی فرداد صنعت پاد استفاده کنید. فرداد صنعت پاد، نماینده رسمی برند داهوا، هایک ویژن و دیگر برندهای معتبر، کل فرایند نصب و راه‌اندزی سیستم‌های مدار بسته را برعهده می‌گیرد. کارشناسان فرداد صنعت پاد با داشتن دانش، مهارت و تجربه کافی در این حوزه و همچنین با در نظر گرفتن اولویت‌های کارفرما طرح مناسب را پیشنهاد داده و پس از تایید ایشان، خدمات مورد نظر را با بهترین کیفیت به انجام می‌رسانند. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.
  • تمامی محصولات این مجموعه تحت پوشش گارانتی ماد طلائی می‌باشند.
  • گروه فنی فرداد کیفیت کلیه محصولات را تضمین می‌کند.
  • قیمت محصولات و هزینه نصب و راه اندازی در مقایسه با سایر رقبا کاملا به صرفه و مناسب می‌باشد.
  • کارشناسان این مجموعه مهارت و تجربه کافی را داشته و پروسه نصب را به بهترین شکل به انجام می‌رسانند.

شما می‌توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از مجموعه ما خرید کنید. به منظور نصب و راه اندازی، کارشناسان مجرب مجموعه به شما معرفی شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل اعزام می‌گردند.

مزایای دوربین مدار بسته بولت


برخی از مزایای دوربین‌های مدار بسته بولت عبارتند از:

  • امکان استفاده در فضاهای داخلی و خارجی
  • جنس بدنه فلزی و مقاوم در شرایط مختلف آب و هوایی
  • قابلیت دید در شب
  • ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت
  • نصب آسان

 

کاربرد دوربین مدار بسته بولت


کاربرد دوربین مدار بسته بولت

دوربین‌های مدار بسته بولت با توجه به جنس بدنه(فلزی)، ضد آب بودن و طراحی مناسب برای فضاهای بیرونی با شرایط مختلف آب و هوایی مناسب می‌باشند. البته باید توجه داشته باشید که این دوربین‌ها برای فضاهای داخلی هم قابل استفاده هستند. دوربین مدار بسته بولت از استاندارد IP66 و IP67 پشتیبانی می‌کند.

در نظر داشته باشید، دوربین‌های مدار بسته بولت دارای پایه بوده و قابلیت نصب بر روی دیوار و سقف را دارا می‌باشند. این دوربین برای کنترل فضاهایی همچون باغ، ورودی ساختمان، کارخانجات، انبار و … گزینه مناسبی است.

 

ویژگی‌های دوربین مدار بسته بولت


ویژگی‌های دوربین مدار بسته بولت

از ویژگی‌های دوربین مدار بسته بولت می‌توان به ضد آب بودن، قابلیت دید در شب، کیفیت تصاویر و نوع لنز دوربین اشاره کرد. در ادامه مطلب، ویژگی‌های دوربین مدار بسته بولت به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته ‌است.

لنز دوربین مدار بسته بولت

یکی از ویژگی‌های دوربین‌های مدار بسته بولت نوع لنز بکار رفته در آن‌ها می‌باشد که به سه دسته لنز ثابت، لنز متغیر و لنز موتورایز تقسیم‌بندی می‌گردند.

دوربین مدار بسته بولت با لنز ثابت(Fixed Lens

در دوربین‌های با لنز ثابت، فقط در یک زاویه دید ثابت تصاویر ثبت شده و امکان بزرگنمایی هم وجود نخواهد داشت.

دوربین مدار بسته بولت با لنز متغیر(Varifocal Lens) 

در دوربین‌های با لنز متغیر، امکان تغییر زاویه دید و بزرگنمایی تصاویر به صورت دستی توسط کاربر وجود دارد.

دوربین مدار بسته بولت با لنز موتورایز(Motorized Lens

در دوربین مدار بسته بولت با لنز موتورایز زاویه دید وسیعی برای کنترل مکان مورد نظر برای کاربر وجود خواهد داشت. علاوه‌براین، امکان بزرگنمایی تصاویر از راه دور نیز برای کاربر فراهم شده است.

بسته به نیاز و مکانی که قصد کنترل آن را دارید می‌توانید برای خرید دوربین بولت مناسب اقدام نمایید.

کیفیت دوربین‌های مدار بسته بولت

دوربین‌های مدار بسته بولت با کیفیت تصاویر 1 تا 12 مگاپیکسل تولید و به بازار عرضه می‌شوند. بسته به نیازی که دارید، می‌توانید برای خرید دوربین با کیفیت مناسب اقدام نمایید. معمولا برای مکان‌های پرتردد لازم است از دوربین‌های با وضوح بالاتر استفاده کنید، این در حالیست که در موارد با حساسیت کمتر دوربین 2  مگاپیکسلی هم نیاز شما را برآورده می‌کند. از دوربین‌های مدار بسته بولت برای کنترل درب طلافروشی، انبارها و کارخانجات استفاده می‌شود.

ضد آب و ضد گرد و غبار 

دوربین‌های مدار بسته بولت ضد آب و گرد و غبار بوده و می‌توانید با خیال راحت از آنها برای فضای بیرونی استفاده کنید و مطمئن باشید که بارش باران و وجود ذرات گرد و غبار آسیبی به سیستم شما وارد نمی‌کند.

البته باید در نظر داشته باشید، ضد آب بودن به معنی غوطه‌ور شدن در آب نیست. بلکه این دوربین‌ها در برابر قطرات آب(باران و برف) مقاوم می‌باشند.

دید در شب 

همان‌طور که می‌دانید، یکی از قابلیت‌های دوربین‌های مدار بسته دید در شب می‌باشد. ویژگی دوربین‌های بولت مربوط به برد دید در شب می‌باشد که با توجه به این ویژگی دوربین در تاریکی شب تصاویر با برد بیشتر و کیفیت بالا را ثبت می‌کند.

 قیمت دوربین مدار بسته بولت


قیمت دوربین مدار بسته بولت

قیمت دوربین مدار بسته بولت بسته به برند دوربین مدار بسته، تکنولوژی، نوع لنز و سایر قابلیت‌ها متفاوت می‌باشد. به طور مثال دوربین‌های بولت تحت شبکه در مقایسه با دوربین‌های آنالوگ گران‌تر هستند. همچنین دوربین‌های با لنز متغیر و موتورایز در مقایسه با دوربین‌های با لنز ثابت قیمت بیشتری دارند. قبل از خرید بهتر است با توجه به بودجه و نیازی که دارید، با کارشناسان گروه فنی فرداد صنعت پاد مشورت کنید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

درصورتیکه قصد دارید برای خرید دوربین مدار بسته بولت اقدام کنید، ما برند داهوا و هایک ویژن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برندهای داهوا و هایک ویژن از بهترین برندهای جهانی می‌باشند که بالاترین کیفیت را دارند. تمامی محصولات گروه فنی فرداد صنعت پاد تحت پوشش گارانتی ماد طلایی قرار دارند.

پرسش‌های متداول


دوربین مدار بسته بولت چه تفاوتی با دوربین مدار بسته دام دارد؟ 

تفاوت اصلی دوربین مدار بسته بولت با دوربین مدار بسته دام در شکل ظاهری آنها می‌باشد. در نظر داشته باشید، دوربین مدار بسته بولت قابلیت نصب بر روی دیوار را دارا می‌باشد ولی دوربین‌های دام اغلب بر روی سقف نصب می‌شوند.

قیمت دوربین مدار بسته بولت برند داهوا چقدر است؟

قیمت دوربین مدار بسته بولت بسته به نوع لنز، تکنولوژی و … متفاوت می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت دوربین مدار بسته بولت با کارشناسان ما در گروه فنی فرداد صنعت پاد تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی می‌باشند.

بهترین برند دوربین مدار بسته بولت چیست؟

یکی از بهترین برندهای دوربین مدار بسته بولت در بازار، برند داهوا می‌باشد. گروه فنی فرداد صنعت پاد نماینده برند داهوا در تهران می‌باشد که کلیه محصولاتش تحت پوشش گارانتی ماد طلایی قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
×