دوربین مدار بسته پین هول: خرید، کاربرد و قیمت دوربین پین هول یا سوزنی

دوربین مدار بسته پین هول یکی از کوچک‌ترین دوربین‌های موجود در بازار است که بسته به نیازی که دارید می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید. مهم‌ترین ویژگی این دوربین، اندازه کوچک آن است. دوربین مدار بسته پین هول در ابعاد 33 سانتی‌متر طراحی شده و بیشتر مناسب موقعیت‌هایی است که نیاز به کنترل مخفی یا نامحسوس باشد.

درصورتیکه قصد دارید برای خرید دوربین مدار بسته اقدام کنید، بهتر است قبل از هر کاری با انواع دوربین‌های مدار بسته آشنا شوید و سپس با توجه به نیازی که دارید برای انتخاب بهترین گزینه اقدام نمایید. در این مقاله قصد داریم در خصوص دوربین مدار بسته پین هول اطلاعات کاملی به شما ارائه دهیم.

دوربین مدار بسته پین هول چیست؟

دوربین مداربسته پین هول چیست؟

دوربین مدار بسته پین هول که به دوربین‌ مینیاتوری و یا دوربین‌ سوزنی هم معروف است، یکی از انواع دوربین‌های مدار بسته موجود در بازار است که برای ضبط تصاویر به صورت نامحسوس گزینه بسیار مناسبی است. این دوربین دارای یک لنز ثابت سوزنی‌شکل می‌باشد و در طراحی آن یک میکروفون به منظور دریافت صدا در نظر گرفته شده است.

در نظر داشته باشید دوربین مدار بسته پین هول به لحاظ کیفیت تصاویر، در مقایسه با دوربین‌های دام و بولت در سطح پایین‌تری قرار دارد و بیشتر برای فضاهایی مناسب است که نور کافی داشته باشند.

درصورتیکه قصد دارید برای خرید دوربین مدار بسته پین هول اقدام کنید، ما برند داهوا و هایک ویژن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برندهای داهوا و هایک ویژن از بهترین برندهای جهانی می‌باشند که بالاترین کیفیت را دارند. گروه فنی فرداد صنعت پاد، نماینده رسمی برند داهوا و هایک‌ویژن در ایران، کلیه محصولات را با گارانتی ماد طلایی به مشتریان عزیز ارائه می‌کند.

انواع دوربین مدار بسته پین هول

انواع دوربین مدار بسته پین هول

دوربین‌های پین هول با تکنولوژی‌های IP و HD در بازار موجود می‌باشند. در دوربین مدار بسته پین هول تحت شبکه نیازی به دستگاه ضبط تصاویر نیست و می‌توانید تصاویر را به صورت زنده دریافت نمایید، این درحالیست که برای دوربین‌های آنالوگ باید دستگاه ضبط تصاویر داشته باشید. همچنین کیفیت تصاویر در دوربین‌های پین‌هول تحت شبکه در مقایسه با نوع آنالوگ بسیار بهتر می‌باشد. درصورتیکه به لحاظ تامین بودجه محدودیتی ندارید، بهتر است برای خرید دوربین مدار بسته پین هول تحت شبکه یا IP اقدام نمایید.

مزایای دوربین مدار بسته پین هول

در ادامه مطلب برخی از مزایای دوربین مدار بسته پین هول به اختصار آورده شده است.

  • ابعاد کوچک دوربین و امکان مخفی کردن آن
  • قیمت مناسب
  • تصاویر با کیفیت

کاربرد دوربین مدار بسته پین هول

ابعاد کوچک دوربین مدار بسته پین هول به شما این امکان را می‌دهد که برای فضاهایی که نیاز به کنترل نامحسوس دارید و یا فضای کافی برای نصب دوربین دام یا بولت ندارید، از آن استفاده کنید. به طور مثال از این دوربین می‌توانید برای نظارت بر اتاق بچه، کارگاه‌‌های صنعتی، فروشگاه‌ها، مطب و … استفاده کنید.

ویژگی‌های دوربین مدار بسته پین هول  

ویژگی‌های دوربین مدار بسته پین هول

از ویژگی‌های دوربین مدار بسته پین هول می‌توان به طراحی ظاهری، زاویه دید، کیفیت تصاویر و … اشاره کرد. در ادامه مطلب، ویژگی‌های دوربین مدار بسته پین‌هول یا سوزنی به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته ‌است.

لنز دوربین مدار بسته پین هول

به دلیل کوچک بودن لنز نصب شده روی این دوربین، امکان تعویض لنز وجود ندارد و این دوربین از نوع لنز ثابت می‌باشد. معمولا لنزهای استفاده شده در این دوربین‌ها 8/2 میلی‌متری یا 6/3 میلی‌متری هستند.

دید در شب دوربین مدار بسته پین هول

با توجه به طراحی دوربین پین‌هول، این دوربین قابلیت دید در شب را نداشته و بنابراین برای فضاهای تاریک و یا با نور کم گزینه مناسبی نخواهد بود.

زاویه دید دوربین مدار بسته پین هول

با توجه به اینکه لنز این دوربین‌ها ثابت می‌باشد، زاویه دید ثابت بوده و امکان تغییر ندارد. زاویه دید دوربین مدار بسته پین هول با لنز 8/2 میلی‌متری، 83 تا 115 درجه و با لنز 6/3 میلی‌متری، 75 درجه می‌باشد.

قیمت دوربین مدار بسته پین هول

قیمت دوربین مدار بسته پین هول بسته به فاکتورهایی همچون داشتن قابلیت ضبط صدا، ابعاد، قاب دوربین و … متفاوت می‌باشد. به طور کلی این دوربین جزء دوربین‌های ارزان قیمت می‌باشد و به لحاظ اقتصادی به صرفه است. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و … با کارشناسان ما در گروه فرداد صنعت پاد در ارتباط باشید. فرداد صنعت پاد، نماینده رسمی برند داهوا، هایک ویژن و دیگر برندهای معتبر، کل فرایند نصب و راه‌اندزی سیستم‌های مدار بسته را برعهده می‌گیرد.

پرسش‌های متداول

مزایای دوربین مدار بسته پین هول کدامند؟ 

مهم‌ترین مزیت دوربین مدار بسته پین هول ابعاد کوچک آن است که به واسطه آن برای مخفی کردن و کنترل نامحسوس فضا گزینه مناسبی است.

بهترین برند دوربین مدار بسته پین هول چیست؟ 

یکی از بهترین برندهای دوربین مدار بسته پین هول موجود در بازار، برند داهوا می‌باشد. گروه فنی فرداد صنعت پاد نماینده برند داهوا در تهران می‌باشد که کلیه محصولاتش تحت پوشش گارانتی ماد طلایی قرار دارند.

دوربین مدار بسته پین هول چه کاربردی دارد؟

از دوربین مدار بسته پین هول برای نظارت بر فضاهایی همچون اتاق بچه، فروشگاه، مطب و … استفاده می‌شود. فقط باید در نظر داشته باشید این دوربین با توجه به اینکه قابلیت دید در شب ندارد، برای فضاهای تاریک و یا با نور کم پیشنهاد نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
×